piątek, 26 lutego 2016

Fanpage

Moje Drogie, moi Drodzy (jeśli i tacy się tu znajdą!), po wielu wahaniach zdecydowałam się na stworzenie strony Po drugiej stronie książki na facebooku. W ten sposób będę mogła dzielić się z Wami wrażeniami w trakcie czytania, co ciekawszymi cytatami i innymi internetowymi/książkowymi znaleziskami, które nie do końca wiem jak mogłabym "przemycić" na blogu... a  którymi chciałabym się podzielić z kimś więcej. 



https://www.facebook.com/blog.podrugiejstronieksiazki/
 Kliknięcie w obrazek przeniesie Was na fanpage :)



Serdecznie zapraszam, będzie mi przemiło jeśli ze mną tam zostaniecie. Chętnie też zapoznam się z Waszymi facebookowymi stronami!
Zostańmy w kontakcie i jak zawsze, niech książki będą z Wami!

25 komentarzy:

  1. Chetnie polubie bo bardzo lubię Twoje posty :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą Obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie to! Z konta prywatnego ;)
    Pozdrawiam Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Założyłam fanpage parę miesięcy temu, ale mam coś problemy z aktualizacją strony, jakoś bardziej mi odpowiada instagram ;)
    W takim razie loguję się do siebie i lakuje Twój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad instagramem, szczerze pisząc, nawet się nie zastanawiałam...
      Dzięki za polubienie ;*

      Usuń
  4. Oczywiście, że polubione!
    Jeśli masz ochotę zapraszam również do mnie na "twórcze pisanie" https://www.facebook.com/xzyq.blogspot/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę w końcu pomyśleć o fanpagu :/
    Bo aż wstyd, że dalej nie mam :/
    Ale twój już polubiłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę sławna to też sobie założę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja będę sławna to wykupię sobie domenę, a co!
      Swoją drogą, fanpage bloga brzmi głupio, to fakt... ale strona bloga brzmi jeszcze dziwniej.

      Usuń
  7. Nasze fanpage mają narodziny tego samego dnia! :) Zaraz Cię polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, siostro z domu Disney'a ;D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, wszystkie czytam i zawsze na nie odpowiadam. Dziękuję za Wasze słowa!